اثر قلم...

اثر قلم...

Please give your comments for improvement of Contents

پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان

" روضه حضرت زهرا بخون(س) "

سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۴۶ ب.ظ

یه روز قبل از عملیّات بیت المقدّس رفته بود حمام برای غسل شهادت. وقتی برگشت گردان ، با هم از جنگ و جبهه گفتیم . موقع رفتن با اصرار راضی شد برسونمش. تا سوار ماشین شدیم گفت:

یه روز قبل از عملیّات بیت المقدّس رفته بود حمام برای غسل شهادت. وقتی برگشت گردان ، با هم از جنگ و جبهه گفتیم . موقع رفتن با اصرار راضی شد برسونمش. تا سوار ماشین شدیم گفت:

" روضه حضرت زهرا بخون(س) "
شروع کردم به خوندن ، توی ماشین حال قشنگی پیداکرده بود . انگار توی مجلس روضه حسابی نشسته . طوری گریه میکرد که شونه هاش تکون میخورد .
صورتش خیس شده بود . وقتی رسیدیم ، رو کرد به من و گفت :
"اگه من شهید شدم تو روز قیامت شهادت بده من برای حضرت زهرا (س) گریه کردم"

امیر شهید محمد جعفر نصر اصفهانی

منبع:KAAHF.IR

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
اثر قلم ...
كد لوگوي ما
http://shiawallpapers.ir/wp-content/uploads/2013/06/nime-shaban-By-shiawallpapers-614x345.jpg var browName = navigator.appName; var SiteID = 47; var ZoneID = 488; var browDateTime = (new Date()).getTime(); if (browName=='Netscape') { document.write(''); document.write(''); } if (browName!='Netscape') { document.write(''); document.write(''); }