اثر قلم...

اثر قلم...

Please give your comments for improvement of Contents

پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان

یکی از تاکسی های باباش تصادف کرده بود . خواست با موتور بره اونجا ، نذاشتم . میترسیدم سوار موتور شه . گفتم:
"مادر جون صلاح نیست با موتور بری."
گفت: "مادر من واردم ، ایشاالله طوری نمیشه ، ولی اگه شما ناراحت میشی نمیرم"
بعد همون شب تو خواب مشرّف شدم خدمت بی بی حضرت زهرا(س) فرمودند:

یکی از تاکسی های باباش تصادف کرده بود . خواست با موتور بره اونجا ، نذاشتم . میترسیدم سوار موتور شه . گفتم:
"مادر جون صلاح نیست با موتور بری."
گفت: "مادر من واردم ، ایشاالله طوری نمیشه ، ولی اگه شما ناراحت میشی نمیرم"
بعد همون شب تو خواب مشرّف شدم خدمت بی بی حضرت زهرا(س) فرمودند:
" چرا نگذاشتی بچّه ما برود؟"
گفتم:"بی بی جان ! دوست نداشتم با موتور بره ، میترسیدم اتفاقی براش بیفته."
فرمودند:
"نه تو خاطر جمع باش ، ما همیشه مواظب حسن هستیم ، این بچه مال ماست ، خودمان تا موعد مقرر از او حفاظت میکنیم "

شهید حسن آقاسی زاده

منبع:kaahf.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
اثر قلم ...
كد لوگوي ما
http://shiawallpapers.ir/wp-content/uploads/2013/06/nime-shaban-By-shiawallpapers-614x345.jpg var browName = navigator.appName; var SiteID = 47; var ZoneID = 488; var browDateTime = (new Date()).getTime(); if (browName=='Netscape') { document.write(''); document.write(''); } if (browName!='Netscape') { document.write(''); document.write(''); }